четвртак, 4. март 2010.

Basketbal :)




Er zijn veel mensen dat van sporten houden. Er zijn heel veel verschillende sporten: voetbal, tennis, basketbal, waterpolo, volleybal, handbal, hockey...enz. Mijn favoriete sport is basketbal. Ik train basketbal sinds mijn negende, dus tien jaar. Ik train drie of vier keer per week. In het weekend speel ik vaak wedstrijden. Ik speel met nummer zeven, omdat ik dat nummer erg mooi vind. Mijn equipe is erg goed, heel tactisch en goed in scoren. Het is een heerlijk gevoel wanneer mijn team met een goede spel wint. Basketbal is een prachtig spel maar niet zo makkelijk. Bij basketbalen mag je alleen met je handen spelen, maar je moet erg veel rennen. Dat is zeer goed voor mijn conditie en gezondheid. Volgens mij is basketbal de beste sport van de wereld!

Нема коментара:

Постави коментар