понедељак, 20. фебруар 2012.

Ik heb een talent!


Sinds het begin van dit seizoen begon ik naar de uitzending "Ik heb een talent" te kijken en ik vind het heel boeiend. Het is een bekende uitzending die in de hele wereld wordt aangetoond.In deze uitzending kan je veel verschillende soorten talenten zien. Sommige talenten zijn niet veel interessant maar er zijn ook sommige die buitengewoon zijn zoals een man die met een kam kan spelen, een oude man die fluit met zijn neus speelt, verschillende acrobaten, kinderen met uitstekende stem... Mijn favoriete deelnemer is een elfjarig meisje uit Sremska Mitrovica die een liedje in het Frans (van Édith Piaf) heeft gezongen. Toen ze optrad, werden de jury en publiek heel verrast. Ze is te jong en ze kan serieuze liedjes zingen.
Als iemand haar optreden wil zien, kan hij of ze op de volgende link klikken: http://www.youtube.com/watch?v=4FzxlYPFg6Y


1 коментар:

  1. Ik hou zo veel van de oude dammes die niet verder gegaan waren... Er was een, vorig jaar of zo, echt grappig :D

    ОдговориИзбриши