петак, 11. мај 2012.

"Welke sterrenbeeld heb jij?" - het is een vraag die heel vaak wordt gesteld. Geloof je in horoscopen? Er zijn mensen die nemen dat echt serieus. Ik geloof er niet in...ik kan sommige algemene kenmerken van mijn sterrenbeeld in mijn karakter herkennen, maar ik lees dagelijkse horoscoop bijna nooit. Maar ik vind het wel leuk om te lezen als er staat iets positiefs over mijn sterrenbeeld hoewel ik er niet in geloof. Mijn sterrenbeeld is Stier, en eigenschappen van mijn sterrenbeeld zijn: betrouwbaarheid, doelgerichtheid en een sterke wilskracht. Maar er staat ook dat een Stier veel waarde aan geld en bezittingen hecht en dat heeft niets te maken met mijn karaktereigenschappen. Ik neem horoscoop echt niet serieus, omdat sommige dingen waar kunnen zijn, maar er zijn ook dingen die totaal verkeerd zijn, en ik vind het grappig dat iemand in dagelijkse horoscoop gelooft.

Нема коментара:

Постави коментар