понедељак, 17. октобар 2011.


Als ik op de filologische faculteit niet studeerde, zou ik psychologie studeren. Ik zou het liefste als psycholoog werken. Dit beroep is naar mijn mening de beste manier om iemand te helpen. Een psycholoog tracht via verschillende methoden en technieken problemen van mensen te onderzoeken en te verklaren. Het is soms gemakkelijker om iemand die je niet kent jouw problemen te vertellen. De menselijke psyche is heel complex en het is ook interessant om het menselijk onderbewuste te onderzoeken. Ik zou graag andere mensen helpen en ik denk dat dit beroep echt voor mij is. Het is een nuttig en interessant beroep en veel mensen hebben hulp nodig.


4 коментара:

  1. Tsja, dat kan je gewoon doen op de faculteit. Ik heb een probleem. ''Zeg maar'' ESPB problemen hoor '' aa jawel, ik ben op de hoogte'' :D

    ОдговориИзбриши
  2. LOL:) maar je bent onze psycholoog voor ESPB problemen...je weet er alles over :)

    ОдговориИзбриши
  3. je kan wel als psyholoog werken..je bent goed in het vinden van oplossing :D

    ОдговориИзбриши
  4. bedankt;) nu kan ik voor psychologie inschrijven:)))

    ОдговориИзбриши