уторак, 25. октобар 2011.


Ik zal iets schrijven over een beroep dat ik absoluut niet zou kunnen doen. Ik denk dat ik nooit een kok zou kunnen worden. Het is volgens mij echt een beroep dat veel geduld en inspanning vraagt. Het is een grote verantwoordelijkheid wanner je voor andere mensen iets moet koken. Een kok moet altijd streven om de verwachtingen van gasten te voldoen. Voor dit beroep moet je heel snel en handig zijn. Ik vind dit beroep helemaal niet leuk en het is omdat ik niet zo goed kan koken. Ik ben heel ongeduldig wanneer ik iets wil koken en het duurt meestal heel lang. Ik bewonder mensen die goed kunnen koken maar ik zou geen kok willen worden.

3 коментара:

  1. ik hou van koken maar een kok zijn is te inspanning denk ik.

    ОдговориИзбриши
  2. als is nu alleen woont, begin me meer steeds koken interesseren. het is niet zo moeilijk!

    ОдговориИзбриши
  3. Ik wil weten wat ik eet dus ik kook heel grag, tuurlijk soms ben ik te moe of zo.

    ОдговориИзбриши