петак, 15. октобар 2010.


Het is mijn eerste blog in dit semester. We moet blogs schrijven om beter Nederlands te leren. Het is heel nuttig. Ik vind de tweede jaar moeilijker dan de eerste omdat we meer verplichtingen hebben. Wanneer iemand een taal wil leren moet hij regelmatig oefenen. Het is niet gemakkelijk, maar je moet hardnekking zijn. Ik vind Nederlands leuk. Grammatica is een beetje moeilijk voor mij omdat ik nooit het Duits heb geleerd en ik denk dat Duitse en Nederlandse grammatica zeer soortgelijke zijn. Het Nederlands en Duits hebben veel soortgelijke woorden ook. Sommige mensen die Duits spreken, kunnen Nederlands gemakkelijker leren, maar er zijn mensen die deze twee talen kunnen mengen.

8 коментара:

  1. Hahahaha, vlaggen in de kaas, oh, Jezus! xDD

    ОдговориИзбриши
  2. Die koe lijkt een beetje schrikbarend. Ik heb een imago in mijn hooft, die koe als grote broer en ze zegt:"Ik wens dat je het Nederlands leert".

    ОдговориИзбриши
  3. hhhhaah, DE KOE is lso!! Welke soort is die.
    'k Heb soortgelijk beeld:
    Ten eerste: Ik weet wat jullie deden afgelopen zomer
    Ten tweede: Ik weet wat zullen jullie deze zomer doen: jullie zullen voor het locket staan en wachten op jullie aangifte te geven terwijl bediende zijn žu-žu eten:

    ОдговориИзбриши
  4. ja dat klopt. tweede jaar is heel moeilijker dan eerste. goed foto :)

    ОдговориИзбриши
  5. Deze koe heeft op jullie de grootste indruk gemaakt :)))

    ОдговориИзбриши
  6. één van mijn bijnamen is Bekoe,die mijn beste vriend zo goed naar mij gaf

    ОдговориИзбриши
  7. Ik weet hoe je je voelt. Het is alleen de tweede week en we hebben al zo veel huiswerk! Het gaat heel moeilijker dan het eerste jaar zijn...maar kop op! :D

    ОдговориИзбриши