недеља, 31. октобар 2010.

The Sims


The Sims is een geweldig strategie spel voor computer. Het is een spel waarbij de speler met het leven van virtuele mensen kan beschikken. Je kan deze mensen en hun huis maken en met hun leven besturen. Maar je moet over hun behoeften zorgen. Als een Sim niet eet sterft hij van de honger. Hij moet regelmatig eten. Hij hoeft altijd genoeg energie hebben. Om meer energie te krijgen moet er geslapen worden. Sims kunnen naar werk gaan...ze kunnen werk vinden op de computer of in de krant. Als ze regelmatig naar werk gaan, kunnen ze promotie krijgen en meer verdienen. Je kan bij deze spel verchillende manieren van leven zien... deze computerspel is tof!:)

13 коментара:

  1. Ik heb gehoord dat er een instelling voor de ontwenning van The Sims en WOW bestaat. xD Pas op, Jana, pas op! ((;

    ОдговориИзбриши
  2. hahaha:) het is niet nodig voor mij...nu:) maar ja, ik zal afhankelijk zijn:)))

    ОдговориИзбриши
  3. Gaaf!!!!Het laatste deel dat ik heb gespeeld was The Sims Unleashed...en dat was 5 jaar geleden :(

    ОдговориИзбриши
  4. The Sims is de enig speel die ik heb gespeeld! Nu ben ik 20 en ik houd nog altijd van The Sims!

    ОдговориИзбриши
  5. Niet van schoenen..geen partijn..niet aankoop..Jano geloof ik niet wat ik zie:-)

    ОдговориИзбриши
  6. Ik heb nooit computerspelen gespeeld, 'k weet niet waarom.

    ОдговориИзбриши
  7. Ik speelde The Sims toen ik klein was :)
    Leuk :)

    ОдговориИзбриши
  8. ja ik ook..ik peelde the sims hele dag tot diep in de nacht, eehhh...^_^

    ОдговориИзбриши
  9. Ik heb The Sims vroeger gespeeld maar ik heb alle versie's een week geleden gekocht en nu speel ik deze spel elke dag:)))

    ОдговориИзбриши
  10. Ik hou van "the sims" :):) Heb je "the sims 3" installatie?

    ОдговориИзбриши