субота, 23. октобар 2010.

Mijn prachtige weekend


Twee weken geleden ben ik met mijn vriendinen naar mijn huis dicht bij Belgrado geweest. Het was heel zoning i we hebben de groot deel van de dag buiten doorgebracht. We maakten barbecue en genoten in de natuur en mooie weer. De natuur in die streek iz zeer mooi. Er ligt een vijver en het bos dicht bij mijn huis. We hebben door het bos lang gewandeld. We kond de luide muziek in het huis doen omdat niemand in de omgeving was. We dansten, dronken...het was het echte feestje. Volgende dag waren we heel moe omdat we hele nacht niet hebben geslapen. We moesten naar Belgrado terugkomen omdat we een belangrijke wedstrijd hadden. Het was een interessante wedstrijd:)

11 коментара:

  1. Ik twijfel er niet aan dat u een geweldige tijd:-)

    ОдговориИзбриши
  2. Echt leuk, ik heb ook een weekend als dat nodig. <3 Maaaar ik heb geen tijd en nu is het te koud buiten...verdomme.

    ОдговориИзбриши
  3. we wonden...:)maar het was een vreemde wedstrijd omdat we de hele nacht niet hebben geslapen...:P

    ОдговориИзбриши