субота, 13. април 2013.

Emoties uiten


Het is heel leuk dat onderwerpen die we in de les behandelen altijd 
als inspiratiebron kunnen dienen voor mijn blog. Soms vind ik heel moeilijk om onderwerp voor mijn blog te bedenken en ik heb vaak helemaal geen inspiratie. Vorige les hebben we het over het voelen en uiten van emoties gehad. Mensen uiten hun emoties op verschillende manieren. Er bestaan mensen die heel moeilijk hun emoties uiten, maar ook mensen die heel gevoelig zijn. We kunnen emoties door verschillende dingen wekken en het is heel goed om emoties te uiten en niet dat voor jezelf te houden. Een van de beste manieren om met je emoties om te gaan als je je slecht voelt is praten met de personen die jij vertrouwt en met die persoon samen proberen een oplossing te vinden. Dat helpt zeker. Wat vaak ook kan helpen als je je emoties wilt uiten is lezen of naar muziek luisteren en dat kan je heel rustig maken of andere, "positieve emoties" wekken. Sporten kan ook ons ontspannen en veel mensen gaan fietsen of rennen om zich beter te voelen. Ik voel me altijd uitstekend als ik naar theater ga of een goede film bekijk.

Нема коментара:

Постави коментар