недеља, 21. април 2013.

Voor mij is het altijd moeilijk om te beslissen waarover ga ik schrijven op mijn blog, maar vandaag heb ik absoluut geen idee. Vandaag was een prachtige dag en er werd de bekende marathon van Belgrado gehouden. Ik ben heel vroeg opgestaan om naar Duitse les te gaan en ik heb 3 uur daar doorgebracht. Daarna ontmoette ik een vriendin en we gingen naar Kalemegdan om te wandelen. Het was heel leuk en we konden daar de hele dag blijven. Ik denk dat we allemaal op dit lenteweer hebben gewacht. Dit weer heeft natuurlijk invloed op onze stemming en iedereen voelt beter na een wandeling in mooi weeer. 
Spoedig zal ik een kleine vakantie hebben, maar tijdens die vakantie moet ik veel dingen doen. Ik moet 2 scripties afmaken, nog 3 presentaties doen, nog enkele essays schrijven, teksten vertalen en een huiswerk voor een keuzevak maken...en voor alles heb ik minder dan een maand tijd! Het klinkt echt onmogelijk, maar ik moet mijn best doen. Wens me succes! :(

Нема коментара:

Постави коментар