недеља, 7. април 2013.

Zondag

Voor de meeste mensen is zondag een vrije dag om te rusten of uitgaan met vrienden en ze denken dat het de leukste dag van de week is. Het is meestal een dag waarop je niets moet doen en nergens moet gaan. Mensen willen geen huiswerk op zondag doen en geen huishoudelijk werk. Niet uit principe, maar ze willen niet die dag laten verpesten door dingen die ze niet leuk vinden. Als het mooi weer is, is het ook leuk om naar buiten te gaan en iets actiefs doen (rennen, wandelen, fietsen, enz.). 
's Zondags moet ik veel dingen doen. Ik moet heel vroeg opstaan en naar Duitse les gaan (ja, het is mijn keuze om daar te gaan, maar ik wist niet dat het op zondag moest zijn!) die ongeveer 3 uur duurt (dus, tot 13 uur). Na de les, moet ik altijd naar mijn wedstrijd haasten en het duurt ongeveer anderhalf uur. Daarna, ga ik thuis om een beetje te rusten en eten en de rest van de dag moet ik huiswerken doen. Het is ook mijn schuld dat ik die huiswerken niet vroeger afmaak, maar op andere dagen heb ik ook niet veel tijd. Dit is hoe mijn zondag eruit ziet.

1 коментар:

  1. wat is het nou, zondag? De dag voor de maandag, hoor. En maandag is de allermooiste dag ter wereld! Op zondag moet je je voorbereiden voor maandagsgekheid :p

    ОдговориИзбриши