петак, 29. март 2013.

Katten zijn gezond

Veel mensen zijn zich niet bewust van de positieve invloed van katten op hun gezondheid. Als je een kat hebt, weet je al dat een kat stress kan verminderen en verzachten. Volgens een onderzoek in de Verenigde Staten hebben kateigenaren minder risico om dood te gaan aan een hartaanval of aan een andere cardiovascular ziekte. Uit dit onderzoek blijkt dat het risico op een hartaanval 40% hoger lag voor de mensen die nooit een kat hadden. Ik zou alle huisdierliefhebbers aanraden om een kat te kopen.


    


Ik hou van alle dieren maar naar mijn mening kan je best katten houden als je een appartement hebt. Ik heb een mooie grijze kater al enkele maanden die toevallig bij ons is gekomen. Mijn ouders gingen terug van het vakantie huis en ze hebben halverwege hun weg naar huis opgemerkt dat een kleine kat zat in de kofferbak van hun auto. We waren niet van plan om een kat te hebben, en daarom wilden we hem naar die plek terugbrengen. Na een tijdje hebben we aan hem gewend en konden we hem niet verlaten. Nu beschouwen we hem als een familielid. 

1 коментар: