понедељак, 11. март 2013.

Herceg Novi

Ik heb veel verschillende steden bezocht maar volgens mij is Herceg Novi de beste stad ter wereld. Ik ga daar elk jaar vanaf mijn zesde jaar en dat is een van de redenen waarom die stad belangrijk is voor mij. Vroeger, toen ik klein was, kon ik daar langer blijven tijdens de zomer, maar nu is het onmogelijk omdat mijn vakantie steeds korter wordt vanwege mijn examens. Vorig jaar kon ik alleen maar 8 dagen daar blijven en het was te kort voor mij, maar het was de beste zomer ooit! Ik ging daar met twee vriendinnen en we praten nog steeds over die prachtige zomervakantie elke keer wanneer we elkaar ontmoeten. Het is misschien raar dat ik pas nu over mijn vorige zomervakantie schrijf, maar ik kijk er naar uit om daar weer dit jaar te gaan. Ik hoop dat ik dit jaar meer tijd zal hebben om daar langer te kunnen blijven. Waarschijnlijk zijn er steden die mooier zijn en die mensen liever zouden bezoeken dan Herceg Novi  maar volgens mij kan geen andere stad de sfeer van die kuststad vervangen. Het is een prachtig gevoel wanneer je 's nachts op het strand zit met vrienden en naar zee kijkt. Er is geen plaats die ik meer dan Herceg Novi wil bezoeken.

Нема коментара:

Постави коментар