четвртак, 14. март 2013.

Vandaag heb ik een heel drukke dag gehad. Ik moest om 8 uur opstaan om een beetje te studeren omdat ik om half 12 een toets had. Later had ik nog een les op de faculteit en daarna ging ik naar mijn Italiaanse les. Daar hebben we over een wereldbekend onderwerp gehad- over de Italiaanse mode. 
Italië is al vele jaren een synoniem voor mode. Als we op het etiket van een kledingstuk "made in Italy" zien, denken we onmiddelijk dat dat kledingstuk van goede kwaliteit is. De Italiaanse mode spreekt veel mensen aan en het is vaak een teken van goede smaak en raffinement van mensen die Italiaande kleding dragen. Italianen zijn een volk dat heel elegant is en dat veel rekening houdt met mode. Zeker besteden ze veel geld om er geweldig uit te zien, maar niet iedereen kan voor de kleding van een sterk merk betalen. 
Italiaanse mode valt in de smaak bij mij (niet alle merken maar grotendeels), vooral schoenen die echt van goede kwaliteit zijn, maar het probleem is dat Servië beste spullen uit Italië niet importeert en daarom heeft Servische markt geen grote keuze aan Italiaanse goederen.

1 коментар: